An unrecoverable processor error has been encountered
İsmail Yıldırım
2009-03-05 23:33:50 UTC
Merhaba; öncelikle aranýza daha yeni katýldýðýmý bildirerek hepinize selam
ederim. Ftp adresinizden

Pardus-2008.2-Canis-aureus-International isimli imaj dosyanýzý indirdim ve
cd ye çektim. Evde ikinci bir bilgisayarým olmadýðýnda virtual pc 2007
programýný kurdum ve gerekli boot ayarlarýný yaptýktan sonra sistemi
baþlattým. Sistem gelen ilk ekranda sonra pardus u kurma komutu verdiðimizde
þöyle bir hata veriyor : An unrecoverable processor error has been
encountered - The virtual machine reset now. Araþtýrdým benden öncede bu
hatayý alan dostlarýmýz olmuþ sizlerde yardýmcý olmaya çalýþmýþsýnýz ancak
sorularýnýza gerekli cevaplarý alamdýðýnýzdan konu kapanýp gitmiþ. Þimdi
sizlerden rica ediyorum bana bu konuda yardýmcý olun. Ýnanýn Pardus'u kurup
kullanmayý çok istiyorum. Ayrýca virtual pc ile yeni tanýþmaýyorum onda baya
tecübelerim var onun için hatanýn direkt olarak ondan geleceðini düþünmeyin.
Yardýmlarýnýz bekliyor, saygýlar sunuyorum.

Ýsmail Yýldýrým

Bilgisayar Teknik Servisi & Web Tasarým Hizmetleri

Tel: 0542 719 58 79

http://www.ismailyildirim.com.tr <http://www.ismailyildirim.com.tr/>

ismlogo20009
Fatih Aşıcı
2009-03-06 00:25:44 UTC
Merhaba; öncelikle aranıza daha yeni katıldığımı bildirerek hepinize selam
ederim. Ftp adresinizden
Pardus-2008.2-Canis-aureus-International isimli imaj dosyanızı indirdim ve
cd ye çektim. Evde ikinci bir bilgisayarım olmadığında virtual pc 2007
programını kurdum ve gerekli boot ayarlarını yaptıktan sonra sistemi
başlattım. Sistem gelen ilk ekranda sonra pardus u kurma komutu
verdiğimizde şöyle bir hata veriyor : An unrecoverable processor error has
been encountered - The virtual machine reset now. Araştırdım benden öncede
bu hatayı alan dostlarımız olmuş sizlerde yardımcı olmaya çalışmışsınız
ancak sorularınıza gerekli cevapları alamdığınızdan konu kapanıp gitmiş.
Şimdi sizlerden rica ediyorum bana bu konuda yardımcı olun. İnanın Pardus'u
kurup kullanmayı çok istiyorum. Ayrıca virtual pc ile yeni tanışmaıyorum
onda baya tecÃŒbelerim var onun için hatanın direkt olarak ondan geleceğini
dÌşÌnmeyin. Yardımlarınız bekliyor, saygılar sunuyorum.
Gerçi Virtual PC'yi tanıdığınızı söylÃŒyorsunuz; ama ben yine de hatırlatayım.
Virtual PC zamanında Connectix firması tarafından geliştirilen ve Microsoft
tarafından satın alınan bir ÃŒrÃŒn. Önceden Virtual PC'nin OS/2 ve Linux
sistemleri çalıştırması için gereken desteği şu anki VirtualBox'ın
geliştiricileri yapıyordu. Virtual PC MS'ye geçince Linux'a desteğini bıraktı.
Şu an Linux sÌrÌmlerini kurmak için onlarca takla atmak gerekiyor.

Benim tavsiyem Virtual PC'den çok daha fazla özellik sunan ve daha fazla
misafir işletim sistemini destekleyen VirtualBox'ı kullanmanızdır. Üstelik
Pardus deposunda bulunan virtualbox-guest-utils paketini kurduğunuzda gerçek
makinenizle entegrasyonu kolaylıkla sağlamış olacaksınız. Bence Virtual PC ile
vakit harcamayın.

İyi çalışmalar...
Hamit Giray Nart
2009-03-06 06:02:18 UTC
İsmail Bey merhaba,
"hatanın direkt olarak ondan geleceğini düşünmeyin" demişsiniz ancak ben
söylediğinizin aksini düşünüyorum. Ben de Pardus'la (hatta Linux'la) yeni
tanıştım. Haziran 2008'de geçtim Linux'a. Daha önce denemelerim olmuş ve hep
hüsranla sonuçlanmıştı. İlk Pardus'la sevdim Linux'u (2007.2). Herneyse...
Ben de aynen Pardus'u sizin gibi M$ Virtual PC üzerine kurmayı denedim. Bende
bir değil birkaç farklı hata verdi. Bir türlü kuramadım. VPC üzerinde de
Windows kurulu idi. İnternete oradan giriyordum. Gerçek makineme zarar
gelmesinden korkuyordum. Daha sonra WMware ile denedim ve sorunsuz kuruldu (o
zaman virtualbox'tan haberim yoktu). Daha sonra Pardus'un win ile birlikte
çalıştığını öğrenince sanal makineyi kaldırıp küçük bir bölüme Pardus'u
kurdum. Daha sonra Pardus altında sanal makineye win kurdum. Şimdi artık
winin W'si kalmadı onu da sildim.
İkinci bir bilgisayara gerek yok. Bence sanal makinelerle falan hiç
uğraşmayın. 20 GB kadar bir alan ayırıp, winin yanına kurun Pardus'u. Win
kısmını hiç bozmadan çalışacaktır.
Kolay gelsin.
[...]
onda baya tecübelerim var onun için hatanın direkt olarak ondan geleceğini
düşünmeyin. Yardımlarınız bekliyor, saygılar sunuyorum.
İsmail Yıldırım
Bilgisayar Teknik Servisi & Web Tasarım Hizmetleri